وبلاگ

جدید ترین ابزار های گرافیکی و نکات های آموزشی طراحی گرافیک

:: بنر تبلیغاتی مهم ترین عامل موفقیت کمپین شما

0

بنر تبلیغاتی مهم ترین عامل موفقیت کمپین شما

بنر تبلیغاتی مهم ترین عامل موفقیت کمپین شما می باشد ، شاید فاکتور هایی زیادی در تبلیغاتی بنری وجود داشته باشد ، فاکتوری همانند بازدهی زیاد وب سایتی که در آن تبلیغ می کنید یا استفاده از روش تبلیغات پاپ آپ که به هیچ عنوان تبلیغات مفیدی در ایران نبوده است باید بگوییم یک نوع بازدید دروغین و بی هدف است .

طراحی بنر تبلیغاتی که به صورت استاندارد انجام می شود می توان مهم ترین رکن و فاکتور تبلیغ شما باشد در این مطلبی که آماده کرده اییم در مورد ویژگی های تبلیغات آنلاین و موثر بحث خواهیم کرد .

۱-سایز های استاندارد بنر را انتخاب کنید

استاندارد سایز بنر ها بسیار مهم است ، هر سایزی که شما می بنید برای تبلیغات مفید نیست ! بر اساس جستجو تیم های تبلیغات شرکت های بزرگ ایرانی و خارجی به این پاسخ رسیده اند سایز های استاندارد همانند عکس زیر ( ۴۶۸*۶۰ . ۱۲۰*۲۴۰ . ۷۲۸*۹۰ ) بسیار در موفقیت کمپین تبلیغاتی به شما کمک می کند . در انتخاب سایز بنر تبلیغاتی خود دقت کنید زیرا راه اشتباهی ندارید !

سایز های استاندارد بنر را انتخاب کنید

۲-انتخاب وب سایتی که هم محتوا شما باشد

وقتی یک وب سایت مد زنانه را مشاهده میکنید با سنجش بازدید روزانه و بازدهی تبلیغاتی این سایت فورا برای انتخاب این سایت برای نمایش تبلیغات خود اقدام نفرمایید ! شاید موضوع شما فروش لوازم تاسیساتی ببه صورت آنلاین باشد . موضوع شما با مد لباس زنان بسیار متفاوت است شاید ۸۰ درصد از بازدید کننده های این وب سایت مد لباس زنانی باشند که به دنبال لباس های زیبای روز باشند و موضوع تبلیغات شما در این وب سایت به چشم نیاید و به طور قطع پاسخ نیاز کمپین شما را ندهد و در اولین اقدام تبلیغات خود شکست بخورید .

۳-در انتخاب متون بنر حساس و دقیق باشید

مهم ترین بخش هر طراحی بنر تبلیغانی داشتن متن بنر منظم تعداد واژه های بین ۶ تا ۱۰ عدد می باشد به طور مثال متن بنر ” ۱سلام دنیا این یک تست است ” را با متن ” ۲سلام دنیا این یک متن تست است که برای شما قرار داده اییم که متن را بخوانید و کلیک نید ” شما کدام متن را تایید و قبول دارید ؟ به طور قطع شماره یک زیرا درباره متنی تستی توضیح داده و سریعا جمله را تکمیل و پایان داده اما متن شماره ۲ نتها خسته کننده است بلکه در بنر تبلیغاتی هم قابل استفاده نیست و بسیار سناریویی و خسته کننده است ، پس نتیجه می گیریم تا می توانیم متن تبلیغاتی بنر خود را کوتاه و با خلاصه کنید .

بنر تبلیغاتی

۴-استفاده از عکس محصولات در طراحی بنر

فرض کنیم شما یک مانیتور apple را در لیست فروش سایت خود قرار داده ایید ایا بهتر نیست در کنار متن خلاصه و پر محتوا در بنر تبلیغاتی عکس محصول هم قرار دهید ؟ با قرار دادن عکس محصولی که برای فروش بهتر در کمپین تبلیغاتی خود انتخاب کرده ایید مطمئنا به فروش و تعداد کلیک روی بنر شما تاثیر بسیار زیادی دارید ، لازم به ذکر است با قرار دادن عکس های بزرگ و با حجم زیاد خودداری کنید

 

مورادی زیادی است که در بخش های آینده در وبلاگ ثامن بنر توضیح بیشتری خواهیم داد

منبع بر اساس جستجو در گوگل

بازدید : 110 نفر | منتشر شده در سه شنبه ۵ فروردین ۹۵

برچسب ها

بخش دیدگاه

Comments are closed.