وبلاگ

جدید ترین ابزار های گرافیکی و نکات های آموزشی طراحی گرافیک

:: بررسی طراحی بنر بازار دفتر ایران

1

بررسی طراحی بنر بازار دفتر ایران

بررسی طراحی بنر بازار دفتر برای ایجاد هرچه بهتر کمپین این فروشگاه و کمک به تبلیغات این فروشگاه می باشد . بازار دفتر ایران یک فروشگاه اینترنتی با ایده جالب می باشد ، با شروع کمپین تبلیغاتی این فروشگاه در صباویژن هدف جدیدی را برای توسعه فروش و ادامه فعالیت شرکت خود در نظر دارند ، با تکمیل بنر تبلیغاتی این فروشگاه می توانیم به بررسی طراحی بنر بازار دفتر ایران بپردازیم .

بررسی طراحی بنر بازار دفتر ایران

طراحی بنر توسط ثامن بنر تهیه و انجام شده :

طراحی بنر بازار دفتر

طراحی بنر بازار دفتر 2

میخواهیم در این مطلب به طور کامل بنر طراحی شده را بررسی و تجزیه کنیم .

عوامل مهمی که باعث می شود طراحی بنر تبلیغاتی به صورت استاندارد طراحی و تعریف شود بسیار مهم است تیم طراحی ثامن بنر برای طراحی این پروژه تا حد امکان نکات استاندارد جهانی را رعایت کرده و توانسته رضایت مشتری ( www.bazardaftar.ir ) خود را جلب کند .

۱-استفاده از بک گراند سفید در طراحی بنر

توضیحی در مورد بک گراند سفید در طراحی بنر داده شده است نوع این بک گراند برای فروشگاه هایی می باشد که می توانند عکس محصولات خود را در بنر نمایش بدهند ، بک گراند سفید بهترین رنگی است که می توان محصولات خود را در آن قرار داده و به نمایش گذاشت ، رنگ هایی که بعد از سفید قابل پیشنهاد است از جمله خاکستری ، قرمز کم رنگ ، سیاه می باشد ، البته سلیقه در این مورد بسیار مهم است .

۲-استفاده فضا کامل در  بنر

شما در بنری که به عنوان نمونه طراحی شده و مشاهده می کنید فضایی در بنر موجود نیست که خالی یا سفید باشد طراحان ما به صورت کامل از تمامی فضای مورد نظر استفاده کردن و نوشته ایی که در بنر تایپ و قرار داده شده به صورت کامل استاندارد و سایز مناسب می باشد .

۳-استفاده از کادر کم رنگ در بنر

یک کادر خاکستری کم برنگ برای جدایی بنر تبلیغاتی در وب سایت هایی که عکس به تعداد زیاد موجود است بسیار مناسب است . اهمیت این کادر مشخص کردن بنر در بین چندین بنر است .

۴-استفاده دکمه فراخوان یا call to action

در مورد دکمه call to action و تاثیر آن بسیار توضیح دادیم ، مهم ترین بخش بنر استفاده دکمه فراخوان می باشد در این بنر به با فضای مناسب یک دکمه فراخوان با رنگ بندی زیبا طراحی و قرار داده شده است که کاربران را به کلیک بر روی بنر دعوت می کند .

۵-استفاده از لوگو و برند

برند و لوگو مهم ترین نکته در مورد برند سازی وب سایت می باشد ، برند و لوگویی که در بنر تبلیغاتی قرار داده اییم بسیار موثر و مفید در بخش برندیگ این فروشگاه می باشد استفاده لوگو در بنر تبلیغاتی بسیار نکته قابل توجه برای طراحان بنر می باشد .

۶-حجم مناسب برای تبلیغات

آپلود و لود سریع بنر اهمیت زیادی در وب سایت های نمایش دهنده دارد ، حجم بنر طراحی شده در سایز بزرگ ۸۰ کیلوبایت و در سایز کوچک تر ۶۰ کیلوبایت می باشد و آماده استفاده در شبکه های تبلیغاتی می باشد .

امیدوارم مطلبی که قرار داده اییم نکات مفیدی را به شما کاربران همیشه گی ثامن بنر انتقال داده باشیم .

بازدید : 58 نفر | منتشر شده در سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۵

برچسب ها

بخش دیدگاه

Comments are closed.