وبلاگ

جدید ترین ابزار های گرافیکی و نکات های آموزشی طراحی گرافیک

:: بهترین سایز طراحی بنر برای بازدهی تبلیغات

1

بهترین سایز طراحی بنر برای بازدهی تبلیغات

بعد از مدت ها می خواهیم ثامن بنر را با یک مطلب بسیار مفید آپدیت کنیم ، باید بهترین سایز طراحی بنر برای بازدهی تبلیغات را هر یک از مدیران وب سایت ها و مجموعه های وب فارسی کامل بدانند و اطلاع داشته باشد

سایز های مختلفی برای طراحی بنر وجود دارد که میتوانید با آن ها تبلیعات خود را گسترده داده ، اما مدتی از تبلیغات پستی که معمولا در شبکه های اجتماعی اعم از تلگرام و اینستاگرام بیش از آنچه فکر کنیم بازدهی داشته است ، دلایلی وجود دارن  مبنی بر تاثیر این نوع بنر ها که می خواهیم به آن ها بپردازیم و شرح دهیم ایا طراحی بنر با سایز های بزرگ بهتر است یا سایز های استاندارد وب فارسی .

 

بهترین سایز طراحی بنر برای بازدهی تبلیغات

 

بهترین سایز هایی که در وب فعلا محبوب است ( ۴۶۸٫۶۰ | ۷۲۰٫۹۰ | ۱۲۰٫۲۴۰ ) می باشد که جزء مهم ترین سایز های تبلیغاتی می باشد و میتوانید به راحتی با متن هایی که در اختیار طراح بنر میزارید بنر استانداردی را تهیه نمایید .

بنر های تلگرام چگونه است ؟
باید اطلاع دهیم بنر های تلگرام کاملا به صورت ثابت طراحی می شود و هیچ گونه متحرک سازی در بنر انجام نمی شود ، بعضی از نرم افزار های طراحی بنر گیف به جزء فوتوشاپ که به صورت حرفه ایی بنر طراحی میکند میتوان با پلن هایی که در اخیتار طراحی می گذارد به صورت بسیار سطحی برای متحرک آن و استفاده در تلگرام انجام دهیم .

در مورد بنر های اینستاگرام هم به همین شکل صدق می کند که به صورت کاملا ثابت می باشد ، البته قابل ذکر است بعضی از شرکت هایی همانند دیجی کالا با استفاده از افتر افکت و نرم افزار های انمیشن سازی به صورت فایل mp4 تصاویر انیمیشنی را طراحی کرده و تبلیغات خود را رسا تر و بیشتر پوشش می دهند .

بازدید : 86 نفر | منتشر شده در سه شنبه ۲۰ دی ۹۶

برچسب ها

بخش دیدگاه

Comments are closed.