وبلاگ

جدید ترین ابزار های گرافیکی و نکات های آموزشی طراحی گرافیک

:: بهترین محل نمایش بنر تبلیغاتی در سایت

2

بهترین محل نمایش بنر تبلیغاتی در سایت

مهم ترین سوال یک تبلیغ دهنده این است که بهترین محل نمایش بنر تبلیغاتی در سایت ها کدام بخش ها می باشد ، برای شما هم سوال است به راستی موفقیت در تبلیغات آنلاین یکی از مهم ترین دغدغه وب مستران و مدیران شرکت های بزرگ می باشد ، جذب کلیک بیشتر یا جذب بازدید کننده بیشتر نشان از موفقیت تبلیغات شما می باشد .

اما در هر شرایطی قرار دادن بنر تبلیغاتی موثر نیست ، تمامی استاندارد های تبلیغات وب فارسی باید در تبلیغات آنلاینی که انجام می دهیم رعایت کنیم به طور مثال برای رزرو هر جایگاه در سایت های پر بازدید دقت فرمایید.

موثر ترین محل برای قرار دادن بنر تبلیغاتی و افزایش تعداد کلیک های وارد شده هنگامی اتفاق می افتد بنر شما در بهترین محل وب سایت به طور مثال بالای هدر ، کنار لوگو یا قرار دادن بنر تبلیغاتی به صورت تکی در بالای منو می باشد  . اما مشکل این است هیج مدیر وب سایتی حایگاه کنار لوگو را به تنهایی فروش نمی گذارد یا محل نمایش بنر بالای منو را تکی قبول نمی کند ، هر وب مستری برای موفقیت خود خواسته ها و قوانینی دارد که باید به آن ها احترام بزاریم .

 

بهترین محل نمایش بنر تبلیغاتی در سایت

 

وقتی که می‌خواهید بیشترین بازدید کننده را با بیشترین تعداد کلیک را در تبلیغات آنلاین خود داشته باشید ، باید مطمئن باشید بنر شما در بالا ترین نقطه وب سایت نمایش داده می شود منظور از بالا ترین به منظور جدا شدن بنر شما از سایز بنر ها نمی باشید بلکه محل خوب و خلوت وب سایت گفته می شود .

دلیل این قوانین این است تا هر کاربری که بلافاصله سایت مورد نظر خود را باز می کنند بنر شما را مشاهده کند . اگر تبلیغات شما در پایین صفحات ( بخش های فوتر و کپی رایت ) کاربر با وارد شدن به وب سایت برای جستجو تبلیغات به پایین صفحه نمی آید ! حتی کاربر وارد شده قصد ورودش به وب سایت دیدن تبلیغات و کلیک بر روی این تبلیغات نیست و در برخی موراد تعداد کلیک‌ها کاهش چشمگیری خواهد داشت و در نتیجه کلیک‌های کمتری را دریافت می‌کنید.

به قلم ای نتورک

تحقیقات نشان می دهد که بازدیدکنندگان یک صفحه در ۷ ثانیه اول با نگاه به صفحه‌ای که وارد آن شده‌اند، محتوا را بررسی می کنند. اگر تبلیغ شما در این ۷ ثانیه به چشم بازدیدکننده برسد، احتمال کلیک بر آن بیشتر می‌شود. می‌توان گفت برای کسب درآمد واقعی، شما تنها ۷ ثانیه وقت ارتباط با بازدیدکننده خود را دارید و در صورتی که این فرصت را از دست دهید، بازدیدکننذه دیگر متقاعد نمی‌شود که روی بنر تبلیغاتی داخل وب‌سایت شما کلیک کند. پس بنرها را در مکان‌های مناسبی از سایت خود قرار دهید.

در آخر باید اعلام کنیم بخش انتخابی برای نمایش طراحی بنر شما به اندازه استاندارد بنر شما بسیار مهم است . هر کدام از این فاکتور ها آثار مثبت و منفی خود را دارد در انتخاب توع طراحی بنر تبلیغاتی خود دقت فرمایید تا در ایجاد کمپین های تبلیغاتی خود موفق باشید

منبع : اطلاعات جمع آوری شده توسط ثامن بنر و گوگل

بازدید : 214 نفر | منتشر شده در سه شنبه ۱۵ شهریور ۹۵

برچسب ها

بخش دیدگاه

Comments are closed.