وبلاگ

جدید ترین ابزار های گرافیکی و نکات های آموزشی طراحی گرافیک

:: تبلیغات کلیکی یا تبلیغات نمایشی ؟

2

تبلیغات کلیکی یا تبلیغات نمایشی ؟

بعد از مدتی تاخیر در ارسال مقالات امروز با تحقیق ویژه درمورد دو روش تبلیغات بنر صحبت می کنیم ؛ ” تبلیغات کلیکی یا تبلیغات نمایشی ؟ ” شما هم می دانید با شروع به کار شرکت های تبلیغاتی در ضمینه تبلیغات و مشاوره های آنلاین به وبمستر های ایرانی و معرفی بسته های تبلیغاتی خود شروع به گسترش تبلیغاتی کلیکی کرده اند .

اهداف تبلیغات بنری بسیار در مدیران وب سایت های مختلف متفاوت است بعضی از ما ها هدف از تبلیغات را برند سازی می نماییم .

  • برند سازی در تبلیغات چیست ؟

برندسازی یا برندینگ (Branding) چیست ؟ دقیقا بحث بسیار مفصل و داغی هست که بین بسیاری از مدیران وب سایت ها و شرکت های نوپا اغاز شده است ، یکی از اشتباه های رایح وبمستران این است طراحی لوگو و فوتت سازمانی را یک امر مهم در برند سازی می بینند ، اما در تبلیغات بخش طراحی لوگو یکی از عامل کوچک برند سازی می باشد پس تمام برند سازی را در طراحی لوگو خلاصه نکنید ! میتوانیم برندینگ را به زبان ساده تز توضیح دهیم ، که شما قرار است “ذهنیت” مردم را نسبت به برندتان به شکل خاصی دربیاورید، خاص شوید و بنا به دلایلی، افرادی (خاص یا عام) به سمت شما بیایند و سراغ برندهای دیگر نروند.

 

تبلیغات کلیکی یا تبلیغات نمایشی ؟

 

پس نتیجه میگیریم برندینگ چیزی بسیار فراتر از داشتن یک لوگو است . در طراحی بنر تبلیغاتی خود توجه داشته باشید که رعایت استاندارد در این موضوع هم برای تبلیغات برندینگ بسیار مهم است .

  • تبلیغات کلیکی چیست ؟

داستان تبلیغات کلیکی بسیار متفاوت تر از تبلیغات نمایشی است که خود مدیر وب سایت برای تبلیغ سایت خود به دنبال سایت های پربازدیدی می رود تا تبلیغات خود را به صورت ماهیانه شارژ و رزرو کند ، در تبلیغات نمایشی ( رزروی ) میزان کلیک دریافتی از هر بنر تبلیغاتی در سایت نمایش دهنده مورد محاصبه قرار نمی گیرد بلکه میزان و مدت نمایش بنر تبلیغاتی در این نوع تبلیغات مهم است و بیشتر میزان درصد نمایش به طور مثال ۱۰۰ درصد یا ۵۰ درصد است .

داستان در تبلیغات کلیکی بسیار متفاوت است ،  تبلیغات کلیکی (PPC) روشی موثر برای بالا بردن ترافیک شماست؛ همچنین با توجه به تعداد نمایش بالای آگهی‌ها، این روش منجر به برندسازی نوع جدید می‌شود در تبلیغات کلیکی با استفاده از طراحی بنر می توانید به صورت هدفمند تبلیغ کسب‌وکار خود را در هزاران وب‌سایت به نمایش بگذارید تا با کمترین هزینه، بیشترین بازدهی را داشته باشید.

در تبلیغات کلیکی میزان کلیک بر روی بنر شما مشخص می باشد و میدانید در روز چند کلیک واقعی بر بروی بنر تبلیغاتی شما خورده است . موفقیت در ایجاد کمپین های کلیکی به طراحی بنر هم بستگی دارد در رعایت این نکته هم کوشا باشید .

هدف گیری از تبلیغات در اینترنت برندسازی و جذب مشتری است حالا هر مدیر وب سایتی برای انتخاب راه خود در تبلیغات کدام یک از این روش ها را تایید می کند بستگی به ذهنیت خود دارد .

بازدید : 215 نفر | منتشر شده در سه شنبه ۱۲ مهر ۹۵

برچسب ها

بخش دیدگاه

Comments are closed.