وبلاگ

جدید ترین ابزار های گرافیکی و نکات های آموزشی طراحی گرافیک

:: طراحی بنر HTML چیست ؟

1

طراحی بنر HTML چیست ؟

با شروع بازار تبلیغاتی و استفاده از بنر گیف در تبلیغات ، بعضی از سایت ها با پیاده سازی ایده جدید شروع به طراحی بنر HTML کردند ، یکی از دلایل انتخاب طراحی بنر HTML و استفاده آن در کمپین های تبلیغات ساده گرایی و میزان حجم استاندارد این بنر ها می باشد .

شاید در بنر گیف که بسیاری برای تبلیغات در این چند سال استفاده کرده اند از نظر حجم و میزان سنگینی تفاوت نداشته باشد اما میزان ابزار ها در طراحی بنر گیف و طراحی بنر HTML متفاوت است امروز با تکمیل این پست از ابزار های بنر HTML آشنا می شوید .

 

طراحی بنر HTML چیست ؟

 

دیحی کالا در این چند ماه اخیر با استفاده از  بنر های HTML که توسط شبکه تبلیغاتی طراحی شده بود کمپین های تبلیغاتی خود را شروع کرده اند ، برخی از نمونه کار ها به شرح زیر می باشد که می توانید به صورت دقیق مشاهده کنید ، توجه داشته باشید در این نوع بنر ها به هیچ عنوان طراح نمی تواند به سادگی از اکشن های زیبا و جلو های کاربردی طراحی گرافیک استفاده کند ، اما ابزار هایی دیگری در اختیار شما می گذارد که می تواند به نوعی جالب و مفید دانست .

نمونه طراحی بنر HTML :

 

 

توضیحی در مورد بنر های قرار گرفته شد در عکس بالا :

سایز بنر اولی هماننده نمونه کار ها به صورت استاندارد در سایز ۷۲۸*۹۰ می باشد ، سایزی استاندارد با قرار گیری متن تبلیغاتی در رنگ سیاه ، قابل توجه است در  بنر طراحی شده از عکس محصول به صورت png بدون هیچ افکت خاصی قرار گرفته است ، طرح بالا همانند طراحی بنر هایی که توسط ما انجام شده دارای دکمه فراخوان ( call to action ) می باشد که توضیحاتی زیادی در مورد موثر بودن دکمه در تبلیغات داده ایم .

یک ابزار خوبی که بنر HTML می تواند دست تبلیغ دهنده را در کار خود گسترده تر کند ، استفاده چند محصوله در بنر می باشد نمونه ایی قرار گرفته شده را به دقت مشاهده کنید عکس هایی که زیر بنر قرار دارد شما می توانید به صورت راحت با لینک دادن به عکس ها در بنر کاربر به راحتی با کلیک بر روی محصول به قسمت مربوط به محصول هدایت شود و خرید خود را انجام دهد .

اما در بنر تبلیغاتی گیف چنین امکانی به هیچ عنوان وجود ندارد .

پیشنهاد سامانه طراحی بنر به شما این است برای موثر بودن تبلیغات خود تکنیک خود را یعنی استفاده از بنر های گیف را تغییر ندهید و بر روی سیستم تبلیغاتی خود ریسک نکنید .

بازدید : 222 نفر | منتشر شده در سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶

برچسب ها

بخش دیدگاه

Comments are closed.