وبلاگ

جدید ترین ابزار های گرافیکی و نکات های آموزشی طراحی گرافیک

:: تفکرات اشتباه در طراحی بنر تبلیغاتی

2

تفکرات اشتباه در طراحی بنر تبلیغاتی

شاید زیبایی در طراحی بنر حرف اول را بزند ، شاید افکت های متنوع در نگاه اول زیبایی بنر شما فراهم کند اما تفکرات اشتباه در طراحی بنر تبلیغاتی موجب می شود تمامی قوانین استاندارد یک بنر تبلیغاتی را از بین ببرید .

تفکرات اشتباه در طراحی بنر تبلیغاتی

یکی از رایج ترین اشتباه های طراحی بنر استفاده از فونت های تیتر با اندازه بزرگ می باشد که موجب می شود فضایی که بنر تبلیغاتی به شما برای قرار دادن خدمات خود در بنر می دهد به خوبی استفاده نکنید ، استفاده پیکسل به پیکسل فضا در بنر برای قرار دادن عکس محصولات متن های استاندارد برای جذب مخاطب و کاربران بسیار مهم است . ( به نمونه بنر توجه کنید ) استفاده از فونت های غیر استاندارد و قرار دادن دامنه وب سایت به طور بسیار نا مفهومی تمامی استاندارد و فاکتور های مهم طراحی بنر را از بین برده است .

اما مشکلات این طراحی فعلا تمام نشده است ، استفاده از فونت دست نویس که با سایز کوچک تر از حد استاندارد حک شده است یکی دیگر از مشکلات بنر می باشد از نظر رنگ بندی می باشد استفاده از رنگ صورتی آبی و سبز می باشد که جذابیت خاصی در روانشناسی رنگ ندارد .

DreamKala-new-banner

بک گراند نا مناسب در طراحی بنر :

بنره زیری که طراحی شده است شاید در نگاه اول موضوع و نوع فعالیت وب سایت تبلیغ دهنده را مشخص کند ، اما به هیچ عنوان کاربران را برای جذب مخاطب جذب نمی کند . یکی از دلایل موفق نبودن این بنر نداشتن یک گراند مناسب می باشد ، بک گراند طراحی بنر که با رنگ مناسب طراحی شده باشد بسیار فاکتور مهمی برای ایجاد ارتباط با کاربر دارد . همچنین مشکل دیگری که بنر زیر دارد نداشتن دکمه Call To Action  می باشد که در مطلب ” :: Call To Action در طراحی بنر چه تاثیراتی دارد ؟ ” توضیح کامل داده شده است

newAD

بسیاری از نکته های ویژه که باید در مورد طراحی بنر بدانید :

۱-استفاده از فضا در طراحی بنر

۲-استفاده از تصاویر در بنر

۳-پیغام و متن های هوشمندانه

۴-استفاده از دکمه call to action یا فراخوان

۵-برند سازی و استفاده از لوگو در بنر

۶-متن قوی

امیدوارم با رعایت این نکات در تبلیغات اینترنتی قدم بزرگی را برداشته باشیم.

بازدید : 182 نفر | منتشر شده در سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۵

برچسب ها

بخش دیدگاه

Comments are closed.